minnnie Dr. Cemal Ünlü’nün tetanoz yanlışı videosunu izlemenizi öneririm. Hepimiz küçüklükten aşı olduğumuz için iki doza gereksiz diyor. Son 10 yılda olduysaniz da gerek yok diyor. İlla olacaksak da Bustirix öneriyor, boğmaca da içerdiği için.
mirage333 minnnie benim doktorum kendisi. Hastanede bogmaca içeren adacel isimli tetanoz aşısı vurdurttu.
Serraee mirage333 ikinci hamileliklerde tek doz yapılıyor diye biliyorum da o yüzden öyle dedim neden tek doz peki merak ettim
mirage333 Serraee adını oyüzden yazdım bu aşı bu haftalarda tek doz vuruluyormus. Normal tetanozdan farklı. Doktorum hastanede bundan vurdurttu. Bi arkadas cemal ünlünün videosundan bahsetmis. Benim doktorum cemal ünlü
Serraee mirage333 anladım canım teşekkür ederim haftaya kontrolüm var gittigimde doktoruma söyleyeyim ben de