Caglaasya Sevgiiss benimde az birşey çıktı kendim zayıfım ama gören hani hiç karnın yok diyor . Bebek sanki kaç gram kaç cm ki kocaman karın bekliyorlar bende bunu anlamıyorum
findiklibadem Sevgiiss Allahın izniyle benim kızım olcak , alakası var mı bilmiyorum ama göbekten çok kalçamm yarım dünya gibi oldu, ve gerçekten çok yemediğim halde oldu arkadan çıkıyo bende göbek 🤣🤣 🤭
Sevgiiss Caglaasya benim karnım çıktı canım çok zayıf değilim normal kilodayım artık herkes anlıyor kişiden kişiye değişiyor demekki. Hissediyor musun bebişi
Caglaasya Sevgiiss canım biz 16+4 olduk hareketleri minik minik hissediyorum 2. Gebeliğim karnımda gözle görülür belli aslında ama genelde bol giyiniyorum eşofman fln karnımı kapatıyor o yüzden küçükmüş gibi görünüyor yok gibi
3melekannisi Yagmur-35 bende 15 haftaligim aynen hep 6 aylik saniyolar bide migde sorunum vardi zaten gebelikten önce simdi migde bi şişiyor sanirsin doguma gidiyom
Sevgiiss findiklibadem 🤍😂😂 inşallah kız geliyor demek 💕 benimde oğluşum olcak inşAllah 👼🏻💙 kalçamda değişim yok 😂😂
findiklibadem Caglaasya hareketini göbeğinize elinizi koyup mu hissediyorsunuz yoksa böyle aniden mi hissediyorsunuz, benimle aynı gidiyor gününüz ama ben daha hissedemiyorum galiba yaaaa🥹🥹
findiklibadem Sevgiiss maşallah 🧿 😍 erkek annelerinin göbüşleri büyürmüş derler hemen, kız annelerinin de kalçaları işte 🤭 ne kadar doğru 🤣🤣 sağlıkla gelsinleeer 🥹❤️
Sevgiiss findiklibadem belkide doğrudur ama benim oldum olası kalçalsrım çok geniş değil vücut yapısı gereği. Sağlıkla gelsin tüm bebişler 👼🏻👼🏻👼🏻
Sevgiiss Caglaasya ne güzel 👼🏻👼🏻👼🏻benim daha 2 ayım var diye düşünüyorum oğluşu hissetmek için çok erken