Merhaba bugün 20+2 de acil serjlaja alındım detaylı ultrosonda farkedildi kesenin sarktigini ve heran suyumun geleceği söylendi hatta bı doktor yapmak bile istemedi ameliyatın basaei şansı çok düşük diye çok şükür ikimizde sağ salim çıktık ama sonrası için bişey demedi doktor şuan yatış yapıyorum kalkmami tamamen yasakladı altıma bez bağladılar böyle ağır bir süreç yaşayan bana yardımcı olabilecek var mı?