Sedaaa95 Aslında temel mantık o bölgenin nemlenmesi. Nemlenmeyen bölge kuruyor, kuruyan karın da gerildikçe çatlıyor. Ama nemlenen karın esnedigi iiçin catlak daha az oluyor. Yani neyle nemlendirdiğinizden ziyade nemlendirmek önemli. Bu yüzden pahali catlak kremlerine gerek duymayıp uygun fiyatlı diye bebek yağı tercih etmiştim memnun da kaldım. Duzenli kullandım her akşam. Arkadaşım Lierac kullanmıştı çok para vermişti ama kollarına kadar çatladı boşuna kullanmışım dedi. Biraz da genetik ve cilt yapısıyla alakalı sanırım. 🌸