Bgr_cgn27 15 haftalık olduk ama doktor tahminde bulunmadı hiç tınlamadı sizce nedir ? https://resimyukle.io/r/RpKtuaA1XI
Deletedmom727272 Buralarda bebiscan diye kıdemli bir abla var (4 bebe anasu)😁 geçen şey demişti kese fasulye gibiyse erkek yuvarlak gibiyse kız diye.. Sağlıklı gelsin de🎈