Çok normal bir durum canım ben de 7.haftayla 12. Hafta arası hep oldu adet sancısı gibi kasık ağrısı oluyor bel ağrısı inanılmaz oluyor 21 hafta oldum hala bel ağrısı var ara ara kasık ağrısı oluyor korkma hiç bol bol dinlen ama ayaklarının altına yastık al ağır kaldırma kontrollerini aksatma Allah’ın izniyle herşey Yolunda gider…