Papatyamm1 Çatlağım henüz yok ama. Bişeyler kullanamaya başlamak istiyorum. Bebe yağı mı hindistan cevizi yağı mı yoksa acı badem yağı mı? Hangisini tercih etmeliyim kızlar.
Kubrailkan Hindistan cevizi yağı ve bio oil kullandım ben. 34.haftada çatladim😬 ama şuan çok kötü durumda değil. Bol bol su da için 💕🙏🥰
Cansugamze_ Bebek yağı ve kantaron yağı sürüyorum çatlağım hiç yok ilk bebeğimde de bunları kullandım önemli olan bol bol nemli kalması 🥲🥰