Yagmurbarisss- Kızlar merhaba aranıza yeni katıldım 6 haftalık gebeyim Haftada öğrendim hamile olduğumu ve doktorum 3 hafta karı koca hayatı yaşamamı söyledi aradan 3 hafta geçti yani 6. Haftam da ilişkiye girdik herhangi bir problem bir tehlike olur mu ilk gebeliğim @ @
Deletedmom83940 Yagmurbarisss- valla bende dördüncü haftamda öğrendim 15 gün cinsel ilişki yasak dedi hala birlikte olmadık eşim biraz korkuyor açıkçası bi sorun yoksa devam edebilirsiniz
Merve_tna Yagmurbarisss- ben öğrendiğimde 5 haftalık hamileydim doktor yasak falan demedi eğer bi düşük riskin olsa veya farklı bir risk görse söylüyolar hemen zaten düşük riski vs yoksa devam edebilirsiniz hiçbir sıkıntı olmuyor ben şuan 33 haftalık hamileyim ve bu zamana kadar çok şükür birşey olmadı
Deletedmom727272 Yagmurbarisss- eşiniz korunmayı unutmasın lütfen bu dönemde enfeksiyona çok açık olduğunuz için burnunuzdan gelmesin😊
Edanurozdmr Ben 6. Haftamda ilk Dr gittigimde ilişkiye girebilirsiniz dedi ama ben su an 9. Haftamdayım korkuyorum hala ilişkiye girmedim .
Yagmurbarisss- Edanurozdmr daha da bizde korkudan giremeyiz çok tedirgin olduk daha çok yeni çok küçük
Yagmurbarisss- Kasıklarım ağrıyor da böyle arada gelip gidiyor sancı biraz tedirgin olduk eşim de çok korktu belki yaşayanlar olduysa içiniz rahatlar 🫡
Yagmurbarisss- edis22 herhangi bir kanamam yada başka bişey yok çok şükür. Hepinize teşekkür ederim birazda olsa rahatladım yine
3oglanannesi Yagmurbarisss- genelde ilk 3 ay önermez drlar 6 sı gitmiş 6 kalmış zaten bebek yerine tam tutunsun sonra serbest oluyor zaten bekleyin biraz
HanifeAhmet Yagmurbarisss- kasık ağrın varsa doktora sormadan girmeyin derim ben hamile olduğumu bilmiyordum ilişki sonrası oturdum saatlerce ağladım acıdan 2 gün sonra doktora gittim ve o ağrı iki gün geçmedi öyle öğrendim hamile olduğumu 4 haftalıktı o zaman şimdi 10 haftalığız risk yüzünden yine giremiyorum bir yandan girmek istiyorum doktor tamam deyince bir yandan da o ağrıları çektiğim için cesaret edemiyorum gerçekten hamileliğim bitene kadar girmesemmi diye düşünmüyor değilim ilk doktor bana ilaç verdi iğne yaptı aşırı derecede idrar yolu enfeksiyonu dedi düşük riskim o yüzden hâlâ geçmeyince sancılarım 2.doktor test yaptı o şekilde öğrendim hamileliğide
Keremozgee Bize hiç yasak koymadı ama ilişki sonrası genelde kasık ağrısı yaşıyorum kontrollerimde de hiç bi sıkıntı görülmedi yinede sert ilişki önermiyor doktorlar eşinizi bu konuda uyarabilirsiniz sadece 🙏🏻
Yagmurbarisss- Bugün daha iyiyim hiç bir ağrım sızım yok mesela ama bir süre daha ilişkiye girmem ne olur ne olmaz, herhangi tehlikem vs. Yok ama olsun içimiz rahat eder en azından 🙏