Hilal-95 BeyazPapatyam bebeğe göre değişiyor canm bu durum çiğerine su kaçmış olablır suyu yutmus olablır sarılık olablır benm bebeğim ağlamadı mesela çiğerine nefes gitmedi bi kaç sanıye oyuzden 2 gün kaldı bi cok nedeni olur
gamzosgamzos BeyazPapatyam benim bebegim 36+5 te dogmustu solunum sıkıntısı ve enfksyonu vardı solunum sıkıntısı 4.gun bitti ama enfeksyondan antibiyotik tedavisi goruyordu 10 gun surdu 11.gun ciktik çok şükür Rabbime 🙏❤
Deletedmom727271 Pazartesi doğum yaptım bebeğim kuvöz de. Su fazlalığım vardı hamileyken su yuttuğu için solunum sıkıntısı yaşadı doğunca. Bir de covid geçirdiğim için kanında enfeksiyon tespit edildi. Antibiyotik tedavisine başlandı. İnşallah kısa sürede çıkacağız