Damladamla123 bende 17.haftamdayım henüz göbeğim çıkmadı, bazen çıktı sanıyorum tam iniyor :) kilo almadım vermedim, çevreden biraz baskı geliyor tabi hala neden çıkmadı diye ama bebeğinin gelişimi iyiyse çıkmasın zaten :)) benimde son adet tarihime göre 8 gün ileride gidiyor bir sorun yok gibi şimdilik, umarım 9 ayı çok kilo almadan tamamlarız böyle