Ozzlm Kızlar 38+2 günlük gebeyim pazartesi günü sezeryan olacağım bugün makatta baskı hissettim arada sancı oluyor aranızda böyle olanlar var mı korkuyorum sezeryan gününden önce doğuracağım diye
tugbasentrk02 Ozzlm benimde 3 gun once nisanim geldi alta baski hisediyorum birde bel agrisi cok siddetli olyo sık sık tuvalate gidiyorum daha erken korkuyorum 33+3
Ozzlm tugbasentrk02 insallah biraz daha bekler canım nişanın geldiyse biraz erken gelebilirim dikkat et fazla ayakta kalma
tugbasentrk02 Ozzlm doktorumda oyle dedi ama kafama takılan 1 parmak aciklik var ve sezeryan dogumu yaptim simdide nisan geldi nasil almiyolar acilmam ya daha fazla olursa korkuyorum psikolojim bozuldu dusunmekten 😞😞