Merhaba kızlar 14+4 Şuan da bu zamana kadar 2 defa düşük riski oldu ve hala progestan kullanıyorum bugün kaynanam ısırgan otlu börek yapmış bende araştırmadan yedim sonrasında Google de araştırıyorum ancak düşüğe sebep oluyormuş bende çok korktum bu gibi durum başına gelen var mi veya ne yapılmalı bu gibi durumda lütfen bilgi