Karelinannesi kanama sayılır cunku yogun bır kanama yoksa zaten kahverengı olarak geliyor, benm de cok az kahverengı lekelenmem vardı kan yoktu ama kesenin ustunde kanama alanı olusmustu gıt mutlaka, beklemek bı sey kazandırmaz bı sey yoksa bıle ıcın rahat eder.