Bgr_cgn27 Annesininportakali53 rabbim sağlıcakla kucağınıza aldırsın kaçıncı haftada tahminde bulundu acaba doktorunuz
Annesininportakali53 Ebruerdi59 13 canım doktorum da geçen hafta %90 kız dedi şimdi kontrolde birsey diyemedi aa ben kız mı dedim dedi haftaya cinsiyete tekrar bakarız kordon var göstermiyor dedi ama bende erkek hissediyorum😄
Ebruerdi59 Annesininportakali53 maşallah canım 🧿 evet bazen göstermiyorlarmış diye duydum ☺️ Sağlıkla gelsin 🙏🏻
Annesininportakali53 superstar_00 bende öyle hissediyorum doktorumda başta kız demişti şimdi birsey diyemedi biraz erkeğe benzetti önünde kordon vardı ileriji haftalar bakcaz tekrar🥰
superstar_00 Annesininportakali53 Bende sizin kordon yazısını görünce bir an kararsız kaldim o yüzden mesaji geri sildim😊
Bgr_cgn27 Atak66 yaa bende erkek hissediyorum ama bilemedim hiç anlamıyorum bakınca, tecrübeli anneler bakarmısınız sizdee 🙏 doktor 15 haftalık olmama rağmen tahminde bulunmadı 🤦🏼♀️