Nesrincente ben de ayna kullanarak yapıyorum hayatımda hiç kuaföre gitmedim bunun için gitmeyi de düşünmüyorum orası da ne derece hijyenik bilmiyorum
annesinin_beybisi ben de 😅
muserref02 tüy dökücü kremi eskiden kullanıyordum ama şimdi gebelikten dolayı ertelemiştim 34 haftama gireceğim tekrar başlasam mı acaba diye düşünmedim de değil..şimdi kadınlar için üretilen gillette venüs kullanıyorum pratik oluyor siz hangi tüy dökücü kremi kullanıyorsunuz ?
Karelinannesi ben de karşıma ayna koyarak yapıyorum 34. Haftama gireceğim rahat hareket edebiliyorum ama tabi her yeri görmek imkansız olabiliyor ama hep kendim temizlediğim için alıştım seri şekilde yapabiliyorum yine de..