Seanstan ziyade aslında iğneli epilasyon dakika bazlı oluyor. Yani tamamen sizin tüy yoğunluğunuza ve kalinliğına bağlı. Benim tüylerim orta sıklıkta ve incelerdi. Mesela ilk gittiğimde 1 saat bir süre aldım. Tabi yarım yarım alıniyordı tüyler. O sıralarda maddi sorunlarımda vardı. O yüzden tüm yüzüme çalışılmıyordu. Zaman geçtikçe bu süre kısaldı . Bu hayatta kendime yaptğım en büyük iyilik bu oldu valla hayat enerjim yerine geldi