Çatı muayenesini alttan elle mi yapıyorlar? Eğer öyleyse benim 33 haftada yaptılar sancılarım başladığı için.açılma yok dedi dr, ama çok kasılmalarım var. Sürekli yat dinlen dediler. Şuan 35+5 im yarın kontrolüm var, hayırlısıyla bi 38. İ görseydim. Çok perişanım…