miniksen kızlar 33+4 haftalık gebeyim çevremde ölü doğum duyuyorum burada da okuyorum cok üzülüyorum ve korkuyorum basıma gelmesinden ilk gebeliğim napmalıyım ?
Merve201119 miniksen burda hassas yazan postlara girmemeye özen gösterin özellikle hassas diye belirtiliyor zaten Allah korusun Rabbım kimseye yaşatmasın güzel şeyler düşünün az zamanınız kalmış kendinize son günleri zehir etmeyin pozitif olun🥰
Benjaminannesi miniksen kafana ne kadar çok takarsan huzurlu bir hamilelik yaşamazsın akışına bırak ve bu tür şeylere kulak kapat
Mysaa miniksen buradaki postları okumayın çıkın etkileniyorsanız cevrenizde de bu tarz konuşmaları yaptırmayın
annesinin_beybisi miniksen burda olumsuz postlara girmeyin insani baya etkiliyor . erken dogum postları hele . şu çocuğu en azından 28. haftaya getirebilsem diyroum sürekli. bende doğumda birseu olur korkusu yok da erken dogum korkusu var bir de seneler sonra oldu korkum iki kat yani.
miniksen Merve201119 haklısınız bende hassas olduğunda bakmak istiyorum dayanamıyorum okuyunca da üzülmeden duramıyorum
Ayyccaa Bol dua güzel beslenme ve pozitif düşünme Başka elimizden bişey gelmez veren de o alan da Etkilenmemeye çalışmalıyız
Merve201119 miniksen insan merak ediyor ister istemez ama zaten sonlara gelmişsiniz bol bol dua edin moralinizi yüksek tutun beslenmenize özen gösterin en önemlisi Allaha sığınmak umarım sağlıkla kucağınıza alirsiniz🙏🙏
Kubrailkan Özellikle son haftalarda benim de çok psikolojim bozulmuştu..bir süre giremedim bile buraya. Denildiği gibi hassas yazanlardan uzak durun çevrenizde varsa biraz susturmak zor.olabilir 🙄 ama kulak asmayin rabbim korusun hepsini 😍🙏💜
Merve_tna miniksen böyle şeyleri düşünme benimde başıma gelir diye korkma bundan bende çok korkuyodum ama geçti bende şuan 33+2 yim hayırlısı ile kucaklarımıza almak nasip olsun inşallah 🌸
Ark miniksen hormonlar müsader edersen bu tarz şeylere seni çabuk iter etkisine alır kötü olanı çağırma hepimizin içinde bu korku var ama bastırıp dinlememeye çalışıyoruz benim aklıma geldiğinde savusturuyirum hemen kızımı sağlıkla doğurduğu kucağıma ilk alıp emzirisimi hayal ediyorum sende öyle yap canım