Eslemim34 Gün de bi bardak sadece nescafe içiyorum. Ama internetde içilmemesi gerekir diyor. Siz içiyor musunz. Ben bi bardaktan fazlası zarar diye biliyorum..
Deletedmom83940 Eslemim34  günlük almamız gereken kafein miktarı 200 mg ama kafeinin tek bulunduğu yer kahve değil kafein içeren meşrubatlar, kahveli dondurmalarda, enerji içeceklerinde ve yiyeceklerinde çikolatalarda da bulunur. Belki yardımcı olur
linsmea Eslemim34 canım çok katkı maddeleri var içinde, onun yerine sütlü filtre kahve içebilirsin. En azından katkı maddesi yok tadı da aynı ☺️ Başım çok ağrıyordu benim doktorum kahve önerdi. Günde bir bardak. Parolla beraber içebilirsin demişti.
Eslemim34 linsmea İçiyordum ama artık içmicem sanırım 🙁 günde bi bardak sütlü filtre kahveyle idare edicez🤷♀️ 33 haftalığım son zamanlar zaten
Ayyccaa Normal süt ısıttıgımda içine bazen bir çay kaşığı neskafe atıyorum o da binde bir Hergün 1 fincan Türk kahvesi içiyorum doktora sormadım