Aleynaa25 Pendik ve çevresi için ayrtıntılı usg ye girip memnun kaldığınız önere bileceğiniz biryer varmı medical parkta güher bolat hanım var ona gidicem olmazsa şuan 21. Haftamdayım
stunaa Aleynaa25 pendikte dr.Halil Mesut’a gitmiştim ben. Çok güzel ilgileniyor her şeyi tek tek anlatıyor, ben memnun kaldım, tavsiye ederim. 640 tl ücreti.
SeherMercimek Bende arıyorum ama çok pahalı heryerde. En uygun eski adı Adatıp olan yeni adı Lokmanhekim olan hastane verdi fiyatı oda 795₺ muayanede dahil hatta. İyimidir değilmidir bilmiyorum.
Behiye89 SeherMercimek benim doktorum yapıyor. Mükemmel bir doktor Ünal bey. 29 haftadır birlikte devam ediyoruz. İçiniz rahat olsun.
Aleynaa25 @SeherMercimek evet bende iyi bir yer olsun istiyorum bazıları 10 dk içinde bakıp kaldırıyormuş hatta o kadar bile sürmüyormuş
stunaa SeherMercimek evet renkli ultrason. Hastane değil direkt kendi kliniği görüntüleme merkezi zaten. +90 532 418 08 84 Asistanı ebru hanım isterseniz arayıp bilgi alabilirsiniz.
_ozlmm Gulce12 bir hafta önce falan sorduğum da 640 denilmişti bana da iki gün önce randevu aldım 650 olmuş zam gelmiş galiba :) gerçi 10 TL ile birşey olmaz bu arada muayene oldunuz mu nasıl memnun kaldınız mı
SeherMercimek Kızlar iyi haberlerinizi bekliyoruz yazın mutlaka buraya. Birde kaçıncı haftalarda gidiyorsunuz. Bn 21.haftadayım. 22.haftada gitmeliymişim öyle demişti doktorum