Kızlar idrar yollarımda enfeksiyon vardı zaten, önceki hamileliğimde de vardı mantar olmuş artık ne yapsam hangi ilacı kullansam geçmedi. Dün akşam vajina bölgesinde batma hissi oldu Şimdi şişmiş ve nohuttan 1 tık küçük şişlik var inanın küçük tuvalete ağlayarak çıkıyorum başına gelen varmı nedir bu akşam acile gidicem