papatya0 Var mı? Doktoruma sordum ilerlerse gel müsait isem yarın gel bakalım dedi. Akıntısı gelen oldu mu ? Batikon ile temizliğini yapıyorum ama neden böyle oldu 😭😭😭😭 lohusa anne meselesi 😭🥹 çok doluyum çok 🫤
MerveeD papatya0 kaçıncı gününüz? Ben 3. Gün duşa grdım bugun 5. Günüm. Sürekli duşa gırıyorum ama akıntım olmadı çok sukur bende dustan sonra kurutup pasumanını yapıyorum
2bebe1gebe papatya0 benimde oldu hafif ıslaklık hissettim ve acile gittim hemen kanımda falan enfeksiyon çıktı çok azıcık da açılma yapmıştı doktor kesinlikle su deymeyecek sabah aksam batikonla temizlenecek demişti ve antibiyotik yaxılmıştı doktorunuz biraz fazla sakin geldi bana bilemedim
Mysaa papatya0 bence enfeksiyon kapmış sanırım lazer değil mi nasıl akıyor bilmediğim için soruyorum yanlış anlamayın . Bende 3. Gün duş aldım yapışkan bant vardı su geçirmez
papatya0 2bebe1gebe bende anlamış değilim 🤷🏻♀️ Kimisi duş aldım diyor kimisi yapmayın dedi diyor🤷🏻♀️ Böyle olacağını bilsem hayatta duş almazdım 😒 insan tecrübe edemeyince böyle şeyleri 😭
2bebe1gebe papatya0 ama zaten ıslanmıyor olması lazım dikişlerin doktorunz fısfıs sıktıysa veyatta su geçirmez bant kullanıyosanız bi skkıntı olmaz ama geçer diye beklemek yerine bi acile gidin bence direk
papatya0 2bebe1gebe su geçirmez bandı çıkardı doktorum peçete ile her gün batikonla temizleyip kapatıyorum dikişleri
Kubrailkan Bana da doktorum duş alabilirsin ama güzel kurut demişti. Akıntı yaşamadım ama. Baktırın mutlaka geçmiş olsun 🙏💜
Mysaa papatya0 aslında lazer derken yapıştırma demek istemiştim alla alla gene dikkat edin de ilerlemesin muhakkak görünün doktorunuza birde terletmeyin devamlı kuru tutun geçmiş olsun çok