Merhaba kızlar 14 Mayıs gecesi 40+3 te kızımı kucağıma aldım çok şükür.Size doğum hikayemden bahsetmek istiyorum.İnat ettim günüm geçmişti ve ben artık doğurmak istiyordum.bütün gün oturmadim evi temizledim.Gittim pazarımi yaptım.Akşam yemeğinden sonra bol bol yürüyüş yaptım.Eve dönüşte akşam 10 gibi hafif sancılarım başladı ve artık bu gece doğurucagimi hissettim.Gece 1 de kadar evde hafif sancılarımi çektim.Sicak duşa girdim.Hafif kanamam olunca günüm geçtiğinden ötürü hastaneye gittim.doktor çatalda muayene etti açıklık 5 santim ve doğum başlamış dedi.Nst ye bağlandım, 5 dakika sonra suyum geldi ve hemen doğumhaneye alındım.Suyum kalmadığı için suni sancı verilip hemen doğumu hızlandırdilar.Devlet hastanesi olduğu için ne ebe nede doktor yanımda yoktu ve sadece açıklığı kontrol etmek için geliyorlardı sürekli dua ettim Allah tan yardım istedim her sancım geldiğinde yatağın demirlerinden tutup ikindim sancılarım çoğalınca son bir iki güçlü ıkınma ile doğumum 02.45 gerçekleşti çok şükür.Cok korkuyordum doğumdan kabus gibi sürekli rüyalarıma giriyordu ama cenabı Allah’ın izniyle çok güzel geçti.insallah benimde hikayem sizi rahatlatır ve korkonuzu giderir size tavsiyem bol bol yürüyüş ve duş yapın ve sancılarınizi evde biraz cekin.Allah herkese tek avazda doğum yapmayı nasip etsin inşallah 🤲