Merhabalar gebelikte çoğu kadında hemoroid oluyormuş bnmde ilk gebeliğimde olmuştu ama bı sıkıntı yaşamadım geçmedi de hala var. Arkadaşım da gebeliğinde hemoroid oldu ama onun hep kanıyor ağrı yapıyordu doktor merhem falan yazdı kullandı ama ağrısı geçmediği için ameliyat oldu. Kişiden kişiye değişiyor kimisi sıkıntı yaşıyor kimisinde hiç ağrı falan rahatsızlık olmuyor. Rahatsızlık veriyorsa doğum sonrası bı doktora görünün isterseniz