Merhaba,
3 gundur suren asiri kasintidan sonra bugun cildiyeye gittim ve net teshis koyamamak ve uyuzun tunelini gorememekle birlikte uyuz olabilir dedi ancak doktorum yazdigi bir ilaci kullanmama izin vermedi uyuz olanlar bilir asiri agir kokulu bir ilac . Kullanabileceklerim
Sampuan ve losyon 🥺bu rahatsizligi hamileyken yasayan var mi uyuz cabuk ilerleyen bi rahatsizlik cok korkuyorum