Kızlar 2 gün önce şiddetli karın sancısıyla hastaneye gittim an tahlili idrar tahlili verdim idrar yolunda enfeksiyon çıktı kan tahlilimde hamile olduğum söylendi Betam 2283 çıktı dünden belli de kahverengi kanamam var bugün o yüzden hastaneye acile gittim ultrason ile bakıldı kese görünmüyo dedi doktor tekrar kan alındı betam 715 çıktı doktora dedim ki ben 2 gün önce tahlil verdiğimde 2283 çıktı betam dedim o zaman sen şuan düşük yapıyosun dedi ilaç felan yazmadan gönderdi 2 gün sonra tekrar gel beta yapalım dedi sizce yerleşme kanaması mi düşük mü düşük olsa kırmızı kan gelir ama kan kahverengi geliyor