bsraaktan Kızlar salı günü kontrole çağırdı doktor rapor için 32. Hafta oluyoruz sizce nst ye bağlarmı hiç girmedim bu zamana kadar
La_le bsraaktan 32+5 haftalık gebeyim dün gittim doktor gelmeden önce nst bağlan öyle gel demişti gittim nst bağlandım hiç bişey çıkmadı sanırım her doktora gittiğim zaman baglancam bundan sonra
B1e2b3e4g5i6i7m_mm bsraaktan bnde 31. Haftamda gırdım kontrole gıtmıstım doktorum bana nsty baglan ole gel dedı yanıma
Bebek-C Herhangi bi sancı vs şikayetiniz yoksa 34ten önce nst’ye bağlamıyorlar genelde. Benim doktor 35te başladı nst’ye.
ftmkucuk Ben en son 35. Haftada gittim nst ye gerek duymadı bir risk görmedi. Tam 37 de gideceğim o zaman gireceksin dedi
Haticekaya1808 bsraaktan bende 32. Hafta da izine ayrıldım bebiş ve ben iyi olduğumuz için doktorum gerek yok bu hafta dedi 2 hafta sonra çağırdı 34. Hafta da çekildi