ElifPeker06 Selam kızlar çok yorgun geçen 3 günden sonra yazıyorum offf yani anksiyetesi olan biri için normal doğum tabi ki zor ama inanın Allah çok güzel yardım ediyo tabiki çok Zor ama sadece bir süreç hepsi neyse 15 Mayıs öğlen 12.00 da uyandım gece adet sancisi gibi sancım vardi 40+3 de doğurdum ama bana daha gelmez işte erkek bebek 41 dolduruyor falan dediler sancilarimda aşırı düzensizdi ama meğerse doğum sancısıymış akşam 5 kadar çektim daha da çekerdim hastaneye gitmezdim ama bebek de bi sıkıntı cikmasin diye gittim acilden giriş yaptım 2 cm acilman var istersen evin yakınsa evinde cek burda perişan olma diğer gebelerden etkilenme bağiran olur korkarsin vs vs bebek iyi dediler bende imza atıp ciktim iyi ki çıkmışım eve geldim plates topuna oturdum duş aldim tabi bunlari biri yaptırıyor sancı kitliyor adami tek başına bunları yapmak imkansız gece 5 kadar cektim artık son bittim yani popomun üstüne oturamiyorum ve gitmem gerekiyordu konuşamıyordum artik neyse tekrar baktılar 5 cm açılma var yatış verildi dendi öğlen 2 kadar birde hastanede sancı çektim 2 de doğum gerçekleşti hastanede ki ebeler hemşireler doktorlar çok iyiydi özel gibi muamele gördüm doğumum oldu daha dikişim atilmadan lohusa şerbeti verdiler ağzıma yemegimi getirdiler hemen muhteşem bi ilgi alaka vardi duşumu aldırdilar vs vs benim son 2 saatim bebeğin kafasini cikarmakla geçti çünkü bebek iriydi 3700 doğdu dikişlerde mağlum biraz çok ama korkmayın ne kadar dikiş olursa olsun zor olmuyor keza bebe çıktıktan sonra dikiş atılırken de öyle hiç hissetmedim onun kokusunu içime çekince her acı birden sıfırlanıyor. Yiğit oğlum hoşgeldin 😇😇
Zeyon ElifPeker06 ne kadar güzel inşallah bizede ilgilenen doktorlar ebeler denk gelir 🤲🤲gözünüz aydin olsun Rabbim anali babali büyütsün inşaAllah
Maviii ElifPeker06 adıyla yaşadım yiğit benimde 2. yavrumun adı yiğit olacak Allah nasip ederse… ben de şehir hastanesinde takipliyim evim çok uzak eve gitmekle çok iyi yapmışsın. ilk doğumum korkunçtu inşallah bu iyi geçer. ne güzel anlatmışsın… sağlıkla sağlıcakla büyütün ❤️
Asellinannesi0 ElifPeker06 canım hastanede tek odada miydin ? Bide refakatçi aldılarmi aldılar sa önceden bildirdin mi refakatçi istiyorum diye
ElifPeker06 Zeyon amin canım benim 😇 kalbini temiz tut hep iyilik için adım at rabbim karşına iyi insanlar çıkarır inşallah
Elaeyl Bende ankara da yaşıyorum, ilk gebeligim . Özel hastane mi şehir hastanesi mi bir türlü karar veremiyorum. Sehir hastanesi temiz mi, kac kişilik odada kaldınız,
Sezya Elaeyl 1 hafta önce doğum yaptım. Özelden farkı yok. Boşuna özellere para vermeyin devletin imkanından faydalanın. Doktorlar bile şeker gibi Allah razı olsun. Çok güzel ilgileniyorlar. Tek kişilik odalar sancını çektiğin yerde doğum oluyor hemen. Refakatçinde yanında oluyor zaten doğum başlayınca çıkarıyorlar. Ben çok memnun kaldım
heyzil06 Sezya hangi doktora takipliydiniz? Bu arada tebrik ederim sizi 😍 bebişinizle sağlıklı mutlu bir ömür geçirmeniz dileğiyle 🤲🏼🧿
Elaeyl Sezya haftaya şehir hastanesine muayene olmaya gidicem, insallah memnun kalırım. Bebisinizin ömrü hayırlı ve sağlıklı olsun maşallah
Sezya heyzil06 ilk başlarda hangisi denk gelirse ona almıştım. Ama son 2 3 ay Necati hançerlioğlu na gittim. Doğumdan sonra da muayene mi yine kendisi yaptı. Fazladan 1 gece kalmamı istemişti.
Zeynepylmz06 ElifPeker06 gözünüz aydın canim. Rabbim analai babalı büyütsün inşallah 🤗 vatanına,milletine,ailesine hayırlı evlat olsun inşallah. Rabbim bizlerede bir avazda hayırlısıyla kolay doğum nasip etsin 🤗😘🌸♥️
Gamzeates ElifPeker06 ya aklımdaydınız inanır mısınız sağlıkla büyütün bebişiniizi inşallah ❤️❤️❤️❤️🌺