Bet7408 Geceleri bazen aşırı adet ağrısı gibi ağrıyla uyanıyorum bel kaşık ve bacak ağrısı 5 dk falan süpür geçiyor başka bu durumu yaşayan var mı
_momy_ Bet7408 29 haftam dolacak bende aynı şikayetlerden muzdaribim üstelik öğretmenim çalışıyorum çok ypruluyorum doktorum normal sancılar son üç ayda olur dedi
Bet7408 _momy_ bende adliyede katibim uzun saatler duruşmaya giriyorum dosya kaldırıyorum acaba yorulduğumuz için mi bende doktora sordum nst girdim bi sorun çıkmadı
_momy_ Bet7408 benim de normal dedi doktorum ek vitamin kullanıyorum pregnom birde calsi magnezyum onlarda biraz iyi geliyor evet çalışmakta etkili bence çok zor son aylar evde dinlenmemiz gerekir aslında benim iznime az kaldı onu bekliyorum