haklisinesracim İki ismi de babası seçti ben kızımızın ismine karar verip koymuştum o da oğlumuzun ismine karar vermek istiyor bu iki isimden birini sordu bana seç diye. Sizce ?
haklisinesracim SutlacimiYedimmiBen Aslında ikisinde yana da değil ama oglumuz olursa ismini Sen koyarsın diyerek söz vermiş bulundum zamanında 😄