Tugbacagatay Anne ve bebek sağlığı açısından çok önemli bir şey bence. Yaklaşık 45-50 dk sürdü. Bebeğin beyninden-kalbine midesinden-böbreğine en küçük uzuvlarına damarlarına kadar bakıyorlar. Aynı şekilde anneninde rahim ağzına-organlara vs. bakılıyor herhangi bir sorun yaratacak durum var mı diye. Gerekli bir şey. Herhangi bir sorun çıkarsa ona göre bir yol izlenir veya ona göre hastane doktor tercih edilir hazırlıklı olur her şey. Aksi bir durumda doğum esnasında veya sonrasında bilinmedik bir şey varsa insan afallar, şok olur bir anda öğrenince. Tedbirli olmak güzel bir şey.