Bende 5. Haftada gitmiştim doktor üç gün sonra gel görünmezse kürtaj yapalım demişti, ben acele etmemek için 8.haftaya kadar bekledim ama yinede görünmedi ve kürtaj oldum. Ama sonra baktım ki 10.haftada bile görünenler varmış. Pişmanım keşke 10 a kadar bekleseydim diye. Kesinlikle bekle derim çünkü bir zararı yok beklemenin sana.