Kızlar birkaç gündür birşey farkediyorum karnım baya büyüdü,24.haftadayım ayna ile özel bölgeyi incelemek istedim, değişiklik varmı diye ve farkettiğim şey,vajina içinde delik kısmında mor damara benzer birşeyler vardı.Korktum açıkçası öyle olan varmı? Deri içinde bildiğiniz damar.Bebek hep aşşağıda sanki kasıklarımda taşıyorum yukarı daha çıkamadı onun etkisi var mıdır acaba? Haziranın ilk haftası doktora gidecektim sizce erken gitmem mi gerekiyor ?