Sbl49 Kızlar cinsiyet erkek ama bu konuda hiçbir smn eşim oturup benmle knsmaz 5 aylik hamileym ama hicbir konuda knsmz cocuk ile alakalı bnde çok stres olyrm😒 isim konsunda bana fikir vereblrmisinz kndmi yalnız hissdyrm 😒
Tubaberen Sbl49 Baybars okadar vok ki ve hic hoşuma gitmiyor hiç modern değil kesinlikle ikisinin arasından aren olmalı Canim.
Bayancorek Sbl49 Aren bence 💙 Baybars,Aybars, Barlas o kadar çok var ki çevremde duymaktan usandım. 🙈 Aren kulağa daha kibar ve güzel geliyor.
Bayancorek Sbl49 Kaba geliyor bana, tercih meselesi tabi iyi düşünmek lazım yine de sürekli değişecek bir şey değil malum. 🌸🤗
Guneslhn Aren kiz ismi, bazi tanidiklarim Aren’i kiz bebeklerine koydu. Baybars’ta cok zorlama bir isim. İkisi de degil bence. Tabii ki siz ne koymak isterseniz koyarsiniz.
Eslem_1 Guneslhn areni kuzenim oğluna koymuştu daha evvel de hiç kızda duymadım ama kızlara arven koyuyorlar
euphoria123 Ben eşimi Baybars isminden vazgeçiremedim anlam olarak hoşuna gidiyormuş ve işin açıkçası eşim telaffuzu sert isim seviyor 🤦🏻♀️ Bana kalsa kuzey olacaktı 🤷🏻♀️