Arkadaşlar artık 20. Haftamıza girdik ama benim hep bi uykum var hala yeni hamile kalmış gibi, geceleri de 2de yatıp 12de uyanıyorum gündüzde çoğu zaman halsiz ve uykusuz hissediyorum kendimi sizlerin de böyle mi? Sanki doğumdan sonrada böylf olucakmış da bebeğime bakamıcakmışım gibi geliyor kafam hiç kalkmıyor çoğu günler 😕