Kızlar 34+5 haftalığım. Şeker yüklemesi yaptırmadım. Bende bebekte iyiyiz biraz fazla kilo almışım sadece açlık tokluk kanı verdim şekerim yüksek çıktı. Doktor internetten 2000 kalorilik diyet listesi bul uygula dedi. Bunun gibi bişi yaşayan oldu mu?? Naptınız!! Nasıl atlattınız? Napmam lazım nelerden uzak durmalıyım bişi demedi doktor da .