butterfly4 Arkadaşlar doğduktan sonra bebeğimiz 1 gün yaşadı ve vefat etti. Sütümün kesilmesi için doktor ilaç verdi ama işe yaramıyor süt geliyor doktora anlattım başka çaresi yok tek bu ilaç var diyor eczacıya sordum tek bu ilaç var diyo. Sİzin bildiginiz bir yol yok mu süt kesmek için
Emedko butterfly4 Allah sabır versin kardeşim. Çok zor bi durum gerçekten. Ne desekte boş şimdi senin için. Herşeyde vardır bir hayır. Rabbim bir dahakine en güzel günleri yaşatsın sana inşallah
Sermec27 butterfly4 basın sağ olsun canım rabbim sabr versin cennetinde kavuştursun inşaallah bende ilk oğlumu doğuma 2 hafta kala kaybetmiştim ben dostinex içmistim o kesmişti başka ne keser bilmiyorum rabbim yardımcın olsun
Zuhalsareelif butterfly4 hep aklımdaydınız cok dua edıuordum sıze Rabbım sabrını versın ınsallah sıze . Allah sıze daha hayırlı guzel evladlar nasıp etsn bıze dua edın bızde saglıkla doguralım doktorlar devletse bekletıyor bende cok korkuyorum . Sızın ıcın gercekden cok uzgunum .
Ulkr__ GamzeGoktas Allah sabir versin çok üzüldüm ben de 6aylik bebeğimi kaybetdiğimde göğüslerim şişmişti ve aci veriyordu. Ben de ilaç kullandim bide tüm sutumu sağdim. Biliyorum bu çok hassaslaştiriyor insani amma yapmazsaniz sut kristallerşir göğsünüzü sagdiktan sonra sok su kompresi yapin ve sirt ustu uzanın bir kaç kereden sonra faydasini goreceksiniz. Güclü olun her acida bir hayır vardır. Rabbim güzellikler yaşatsin
butterfly4 @Ulkr__ allah size de sabır versin çok zor bir durum. Sürekli sağma sütün kesilmez dedi doktor çok korkuyorum sağmaya o yüzden. Siz de dostilex miydi ondan mı kullandınız başk ilacı yok bunun diyorlar
funnymummy butterfly4 başınız sağolsun rabbim sabır versin sizlere inşallah 🙏 benim haftam daha küçüktü 23 hafta ama sütüm gelmeye başlamıştı erken doğumla kaybettim bebeğimi bir kere hap verdiler hastanede ve bir daha gelmedi onu da kaldıramazdjm heralde 😕ama arada sütünüzü sapmanız lazım kalırsa göğüsleriniz şişer rahatsız olursunuz kompresler felan umarım kesilir ve atlatırsınız bu süreci 🙏
Feyzaaa1 Basın sağ olsun Rabbım kimselere yaşatmasın bu acıyı. Süt kesmek için ilaç var diyorlardı Bi ara post açılmıştı araştır istersen
Duygu_12 butterfly4 basın sağolsun canım bnde bebeğimi kaybetmiştim geçen sene tamda bugün rabbim öncelikle sabır versin.asma yaprağı koymuştum bn göğsüme sık sık değiştim hem ateşini aldı hem süt 2 günde gitti
Duygu_12 butterfly4 bide asma yaprağı korsan sagalim bosalsin falan derseler kendine bu isgenceyi yapma bn koymadım kimseye sagdirmadim yaprakları kullan sen
haklisinesracim butterfly4 Allah sabır versin canım öncelikle çok üzüldüm ne desem bilemiyorum 😓 benim bildiğim kadarıyla pamuğa kuru nane doldurup gögüslerinize koymak sütü çekiyor. Bir de mastit olmamak için çok dolarsa biraz sağabilirsiniz
haklisinesracim butterfly4 Çok haklısınız, doktor her şey yolunda deyince biz de mecbur bekliyoruz onlar işi biliyor diye. Bebeğin kaka yapıp yuttuğunu anlayamamışlar dava açın şikayetçi olun çünkü bu onların hatası
La_Liberte butterfly4 ne desem bilemiyorum çok üzgünüm. Dün okudum postunuzu gerçekten sözün bittiği yer. Allah size sabır versin gönlünüze ferahlık versin. Sizi çok iyi anlıyorum. Ben de geçen yıl bebeğimi kaybettim. 2 hafta yaşadı sütümü sağıp götürüyordum. Kaybettikten sonra bana da o ilacı(dostinex) verdi doktor. Bir de etrafımdakiler sabun koyup sımsıkı sar demişlerdi. Hatta doktorum da bandaj yap demişti. Ama benim gerek kalmadı kesildi ilaçla. Tekrar sabır diliyorum size 🙏🏻
gunesligun butterfly4 başınz saolsun. Burdaki olumsz yorumlara bakmayın olur mu? Gerçktn bazıları ne konuşacağını bilmiyr. Gelelim diğer konuya netten bakıp adaçayını için. Sağım yapmayın boşaltana kadr. Sadece çok hafif ağrımasını kesecek kdr elle sağın
La_Liberte Duygu_12 sebebi bulunamadı maalesef 😔 geçen sene 17 Mayıs sabahı birden suyum ve nişanım geldi. Sonradan havuç suyu içtim suyum normale döndü. Dört gün hastanede kaldım ve taburcu olduğumun ikinci günü birden kovadan boşalırcasına kanamam oldu. Başka şehre sevk edildim. İki gün daha tutabildiler bebeğimi. 25 Mayısta tekrar kanamam oldu ve sezaryene alındım. Bebeğim enfeksiyon kapmıştı. Maalesef 2 hafta tutunabildi 😔 şu an 19 haftalık hamileyim. Ama o günler yaklaştıkça daha da kalbim ağrıyor. Canım acıyor. Siz de bebeğinizi kaybetmişsiniz. Sizlere de sabırlar diliyorum. Allah bu bebeğinize sağlıklı uzun ömürler versin 🙏🏻
Duygu_12 La_Liberte basın sağolsun bnde geçen yıl 19 Mayıs’ta kaybettim sebebini bulamadılar şimdi 36 haftalık hamileyim korkuyorum bı heycanim yok bı eksigimi almaya çekiniyorm çok zor