Ben iki gün önce 40+3′te doğum yaptım. Sezaryenden korkuyorum demişsiniz, benimki sezaryenle sonuçlandı ama inanın sağlıkla kucağınıza alınca bunun bir önemi kalmıyor. Bana suni sancı bağlandı ama bebeğin kalp atışları yavaş görününce acil sezeryana alındım. Karar alındıktan 10 dk sonra dünyaya gelmişti, her şey o kadar hızlı gelişti ki. Rabb’im en güzel şekilde sağlıkla tez zamanda kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️