SimayeceninAnnesi Arkadaşlar isimli takım almak istiyorum ama kac aylık ve nereden uyguna alıcam bulamadım 40 cıkarmaya anneme gıdıcez orda mevlut gıbı olucak o gune ustune gıydırmeye isimli bir takım alsam diyorum bilen varsa yardımcı olabılır mı
Gozi SimayeceninAnnesi instagramdan astralbaby sayfasından yaptırdım bugün geldi çok beğendim baskı kumas kalitesi çok güzel ama bunlar yenidoğan olarak satılıyor bildiğim kadarıyla 40ında küçük mü gelir onu sorun mutlaka
Busee2727 SimayeceninAnnesi instagram da isimlihastanecikisi diye bir siteden yaptırdım çok güzel canım
Minigin_annesi0 Ben Instagramdan butikbebecik sayfasından yaptırdım fiyatlar uygundu bi bakın isterseniz kalitesi güzel
Dilos6342 Gozi ay bende orayı gördüm ama netten hiç yorum olmayınca tereddütte kalmıştım iyi mi bari kumaşı falan
Iambet Atölyerakundan yaptırdım işlemeli çok güzel modeller var takı yastığı vs de yaptırdım memnun kaldım tavsiye ederim. Ama dedikleri gibi yenidoğan harici sipariş alıyorlar mı bilmiyorum sorun mutlaka
SimayeceninAnnesi EryaCa bende bitane sayfa buldum minik mucize diye orası hakkndada cok sıkayet var yolladıktan sonra baskı fln sılınıyomus engellıyolarmıs hesapları