yldrmhavva Dün idrarımda proteğin kaçağı çıktı, tansiyonum normal ama, nasıl beslenmeliyiz bu durumda et ürünü tüketebilir miyim?
Ays_cskn yldrmhavva Bendednde supheleniliyor acikcasi nisanda idrarimda protein eser goruldu dunki normal idrarda ise negatifti daha sonuclari gistermedim bir kac gune gidicem randevu bulursam eger sonrada 24 saat istiyecekler tahminen tansiyon olcumu vs de istendi tansiyonum suanlik normal insallah sikinti cikmaz daha 19.haftamizdayiz cok kucuguz belirsizlik mahvediyor insani bende beslenme konusunu merak ediyordum
Anne2022 Et ye ama Cok abartli degil Benim de oyle Bol bol sebze corba Salata Ve yavas tempoda yuruyus Ve lutfen suyu ihmal etme