Nurrr3517 canım yok değerim en son 17 ye düşmüştü sıfırlanmıştır sanırım aradan bir ay geçti ama yinede bilmiyorum martın 24 de test yapmıştım iki çizgiydi kan verdim 14.99 çıkmıştı nisanın 2 sinde 388.1 oldu nisanın 4 de kanamam başladı doktor kimyasal gebelik dedi nisan ayında bir kaç defa baktırdım düşmeye başlamıştı mayısın 3 de adet oldum ve korunmadık bi kaç gündür bayılacak gibi halsiz oluyorum dedim bir bakayım ama yinede ümitlenmek istemiyorum bu ayın sonunda tekrar adetim 11 gün falan var bukadar erken çıkarmı testte acaba 🫣