Kızlar 12 haftalık olduk bı haftadır yesıl akıntm oluyor ve kasıntı ama hergun degl bır gun oluyorsa bırgun olmuyor kontrlm salı gunu korkuorm bısey olurmu bebege zararı olurmu? Okdr dikkatte edıyorum doktrm akıntı norml dedi ama yesıl ve yoğun gelnce korktm tecrubesi olanlar yazabılırmı💕