eylulmihrasmom Canım hiç korkma hemde hiç , benim de en son regl tarihim 28 Şubat , ama hamileliğimi 15 nisanda beta Hcg 5.01 ile öğrendim , 3 gün sonra tekrar verdim yeni 53 olmuştu bir kaç gün sonra doktora gittim alttan muayaneyle kese oluşmuş bebek oluşum aşamasında geç döllenme olmuş dedi . Şuan 9 haftalığım , 6+4’te de bebeğimin kalp atışını duydum . Bu doktorlar ne saçma ya , hemen düşük ihtimali var ne demek .