Skn23 benim dış gebelik olmadığını gebelik olduğunu söyledi 2 gün önce 24tü bugün 50 olmuş ve pazar günü bir daha baktıracağım pazartesi muayene olacağım, geç döllenme olabilir dedi bana kanama vs yaşamadım çok şükür🤲🏻 İnşallah sizde de bir problem çıkmaz ama en az 2 katı artmalıymış