Kubrq Dün geceden beri ara ara vuran adet sancim var canimi yakıyor yada ben çok hissediyorum bu doğum habercisimi yoksa 😐😐
deletedmom351 Kubrq Yalancı sancı olabilir zamanın gelmiş zaten bu saatten sonra takip etmeye bak bir değişiklik yada artış görürsen artık ona göre bi yol izlersin
Nlyakts Kubrq nerdeyse bir haftadir var o sanci bende canim nst de sancim cikti ama acilmam yok duzensiz agrilar olunca yalanci sanciymis bekliyorum ben
Ygmrkmsl Kubrq aynısını bende yaşıyorum 37+1 haftalığız adet ağrısı gibi düzensiz ama takip ediyorum nst’de sancım çıktı ama açılmam yok bekliyoruz 🙏🏻☺️
dibuuu Bende senle ayni gunlugum canim kan leke vs yok ama dun gece 1 saat bel kasik agridi adet sancisi gibi
Kubrq deletedmom351 normalde gunde bu kadar ağrı vurmuyordu şimdi sanki yavaş yavaş düzene giriyor agrilarim belkide günüm yaklaştığı için olabilir 😐😓