Nursah123 Kızlar bilginize ihtiyacım var .. Ümmü sübyan okutturucam ama adetim bittikten sonra okuyabilir miyim . Bazıları hamile kalıp günün geçtiği zaman okutman gerekiyor diyo ama bende bilmiyorum nasıl olduğunu
Zeynebim26 Nursah123 bende şuan muskasi takılı 4+4 gebeyim kısa zamanda hocaya gidip muskayi yenileticem adet olmadığın bı gün git okuttur kendini kuzum annede varsa sana geçme olasılığı yüksek oluyomus
TeoMom Nursah123 Ben de muskası var canım ilk Ananem yaptırmış sonra sırayla annem 2 teyzem takmış bana geçen hamileliğimde annem takmaz diye düşünüp hiç söylememiş bebeğimi 22. Haftada kaybettim şimdi tekrar hamileyim bu sefer bebeği öğrenir öğrenmez takmaya başladım hiç çıkarmıyorum sürekli üzerimde taşıyorum
Nursah123 gkbyza Ümmü sübyan okutmak hamile kaldığında çocuk düşmesin şeytan ona musallat olmasın diye annede eğer varsa kıza da geçebiliyor yani kızı da sürekli düşük yapıyor . Düşük olmasın diye de Allah’ın izniyle Ümmü sübyan okutuluyor
gkbyza Allah Allah çok ilginç ilk kez duyuyorum yani lohusayken çok duydum da doğumdan önce ilk kez 👀
Nursah123 gkbyza eğer Ümmü sübyan varsa bi kişide hamile kaldığından itibaren eğer muska yapmadiysa ay da bir okumaya gitmesi iyi diyorlar lohusalık da sonrası içinde