eylulummmm Merhaba kızlar kaçıncı haftaya girince kontroller daha sıklaşıyor kaç haftada bir gidicez özele gidenler varsa her gittiğimizde yine ücret mi ödicez
Tgcbyrm eylulummmm ben hep ayda bir gittim bir kerede kontrole çağırdı (ücretsiz ) ama ayda gittiklerimde hep ücret ödendik 🙏🏻
Nisandua1 eylulummmm ben kese için ve kalp atışı olmak üzere 2 kere gittim doktorum bir sıkıntı olmadığı sürece bundan sonra ayda 1 görüşeceğiz dedi
Nisandua1 eylulummmm Her gittiğinde de ödenmiyor diyelim bugün gittin 10 gün içerisinde gidersen kontrol olarak geçiyor giriş ücreti vermiyorsun ama 10 günden sonra gidersen veriyorsun
Deletedmom83940 eylulummmm aynı hafta içinde iki üç defa giderseniz vermiyorsunuz ama 15 gün sonra falan çağırırsa tekrar ücret veriyorsunuz
gamzecevik1 Haftadan sonra 2 hafta bir görüşecez dedi doktorum. Sanırım 36 37 den sonra haftada bir çağırıyor. 32. Haftada nst de istiyor bu arada.
eylulummmm @Tgcbyrm yok canım o anlamda sormadım bende 23 haftalığım ayda bir gidiyorum da belli bir haftadan sonra kontroller sıklaşıyormuş onu sordum
eylulummmm @Nisandua1 onu sormadım canım belli bir haftadan sonra kontroller sıklaşıyormuş ya kaçıncı haftadan sonra sıklaşıyor diye merak ettim
eylulummmm @Deletedmom83940 son haftalarda sıklaşıyormuş ya kontrol onda 15 güne bir gitsek 15 güne bir ücret mi ödicez
Gzmpyrz eylulummmm ben 34.haftadan beri her hafta gidiyorum doktor öyle istedi özele gidiyorum 10 gün içinde gidince ücretsiz ama nst ücretli
birmeleginannesiiii eylulummmm mesela ben özele gidiyorum 17.haftamda başladım özele. Doğum paketi aldık içinde 10 muayene var. Ama muayene sonrası 10 gün içinde gittiğin kontroller hariç. Eğer 10 kontrolü aşarsak ücret ödüycez ama doktorum yeterli olur dedi.
birmeleginannesiiii eylulummmm 17.haftadan sonra gittiğim için 11bin TL ödedim. Ama içinde cilt bakımı psikolog diyetisyen hizmeti, hamilelik okulları emzirme dersi ve çocuğun doğumdan sonraki ilk muayeneleri de dahil canım.