Fatmanur40 Merhaba kızlar biz bugün 30 haftalık olduk yarın doktor kontrolümüz var bakalım kizcemiz büyümüş mü🐣 Eksikelrimiz yavaş yavaş tamamlanıyor 10 güne biter inşallah Sizde durumlar nasıl Bebişler kac kilo
Aliyegunes Bende tam 30haftaligim hcbsey almadım cnki ikinci gebelik sadce park besik ve zıbın alicam ikiside kız cunki❤️ kızm 2yasnda 2hafta snra temzlik ve kıyafetleri yıkama ütüleme bar bakalım🌺
Fatmanur40 Aliyegunes evet benim de ufak tefek eksikler kaldı bu hafta yıkar ütülerim Haziran sonu gibi bi yardımcı abla çağırıp temizliğe girisicez😀
Liyasmum Sibelu ben 35 haftalığım , haftaya nst ye giricem , 36 da başlattı benim nst mi , en erken 33 te girersin nst ye ondan önce her hangi bir durum olmadıkça nstye sokmuyorlar.