ayszn 6haftalığım. Karnım çok ağrıyor her gün diyebilirim. Adet zamanı böyle ağrıdığında sıcak su koyardım anca öyle geçerdi. Sizce şimdi de koysam ?
RaYaRY ayszn gebelikte sicak su zararli canım ben sadece ayaklarimin altına koyardim idrar yolu enfeksiyonum var diye o da