Hapyymami55 21_kub34 canım zaten hemne birakamzzsin ama azalt bebe su an da küçük pek etki etcegini zannetmiyorum ama buyuyene kadar en azından azalt biraka biliyor sanda bırak
NehirinAnnesiii 21_kub34 26 haftalık hamileyim günde 1 paket içerken bebeğimi öğrendiğim gibi yani 4 haftalıkken sigarayı bıraktım sizde bırakabilirsiniz 🥰💕
Melos90 21_kub34 bence napip edip birakmalisiniz içen arkadaşlarım vardi bebeklerde hep bişi çıktı kulak mantarı duyma sorunu vs vs o günaha girmeyin azalta azalta birakin
haklisinesracim Gebelik planlamadan önce bıraksaydınız keşke o bebeğin ne suçu var zararı kesin bir madde neticede.
zeylifestyles Sigarayı alıp bebeğinizin ağzına zorla sokup içirdiğinizi hayal edin. Aynı şey yani zararli. Belki bunu düşünürseniz vicdanınız razı gelmez.
Zeysamm Bende içen biriydim ama bulantılar başlayınca tiksindim cok şükür 7 aylık olduk içmedim hiç. Dogumdan sonra inşallah 🐣
Caglaagr Zeysamm ayy keşke bende tiksinsem kolayı sabah kahvaltısında bile içerdim tiksindim bu zıkkımdan iğrenemiyorum yok kül kokluyorum yine yok 😂
21_kub34 Normalde günde bir paket içerdim ama şuan en fazla 3 ve ya 4 tane bazen günde bir tane bazende hiç içmediğim günler oluyor
Burceee Ben de çok zorlanmıştım. İnanın kaç gün ağladım ardından. Hiç paket almamakta buldum çözümü, eşim de kullanmıyordu. Bence evinizde kesinlikle bulundurmamanız gerekiyor yoksa karşı koymak daha zor hale gelir.
21_kub34 Burceee ya çok zor ama yaaa benim eşim de kullanıyor balkonda içiyor ama her türlü kokusu geliyor çok zor oluyor benim için
Caglaagr Haftaya girdim kızlar bırakamıyorum her içtiğimde vicdanım sızlıyor ama yine elimde buluyorum mereti.. ilk gebeliğim çok üzülüyorum
21_kub34 Caglaagr doktorunuza danıştınız mi ya MEB sitelerinde çocuk dogumdN hemen sonra beşikte ölüyor muş bu tür şeyler söylüyorlar insan çok korkuyor ya
Caglaagr 21_kub34 yok danışmadım kendisine 2 kere gittim zaten ilk öğrendiğimde gittim sonra tahlil sonuçları için gittim kendini diyetisyen sandı ne bebek ne tahlil hakkında bilgi vermedi bana bende göbek yağlarımdan bahsedince moralim bozuldu zaten Hassas olur hamileleler hiç bir şey sormadım
Dlr48 21_kub34 bende bırakamıyoruma ınanmıyorum evet cok zorlayabılır ama atın evdekı paketleri ve almayın esınız ıcıyosa onada ıcırmeyın yanınızda bende ıcen bırıydım sızın hafyalarınızda tek tuk ıcıyordum ama bır kac kere kanamam lekelenmem olunca Aten hastanede falan yatıyosun bır ıkıgun ıcmedıgım sobrasındada bır anda bıcak gıbı kesıldı ve ıstemedım vicdanımda ek vermedi kanamaa leke vs gorunce
21_kub34 Dlr48 yok evde suan paket yok almıyorum da her içtiğimde zaten sigarayı bitiremiyorum bile bir iki yudum alıyorum sonra atıyorum vicdanen rahat hissetmiyorum kendimi
Caglaagr Dlr48 ayy Allah korusun hiç kanama görmedim ben.. ama tabi bu bahane olmamalı benim için inanıyorum inşallah bırakıcam eşim fosur fosur içiyor 😂 küllük resmen öyle olunca hemen aklıma geliyor
Dlr48 21_kub34 birde suan cok erken ama ılk uc ay dusuk riski var cok onemli aslında stkılenmese bıle vucuttakı temız kan ve oksşjen bırde erken dogum riski vs bir cok sey yaratabılıyo onceki nesıl ıcıp taş gibi doguranlar vardı ama o nesıl ıle bızım nesılın vucut saglıkları cok farklı rahım agzı dıkısı erken dogum rıskı ve sureklı hamılelıgını yatan bırı olarak soyluyorumkı ınanın ıleriki aylarda cok zorluk vicdan ve pişmanlık yaşamayasınız diye oneri sadece benımkı